Zwroty i wymiany
Wszystkie zwroty i wymiany przyjmowane są przez nasz sklep w ciągu 21 dni od daty doręczenia. Wydłużyliśmy ten okres tak, by dać czas na podjęcie właściwej decyzji. Nie ma również potrzeby podawani przyczyny zwrotu lub wymiany.
Będzie nam łatwiej i przyspieszy to całą procedurę, jeśli skorzystasz z poniższej instrukcji:
1. Poinformuj nas o swojej decyzji o zwrocie lub wymianie pisemnie za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie
2. Pobierz i wypełnij poniższy formularz zwrotu/wymiany:
3. Dołącz dowód zakupu (paragonu lub faktury VAT)
4. Wyślij paczkę na adres:
Sklep AlpiService.pl
ul. Olsztyńska 30A
05-400 Otwock
5. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy wszystkie wpłacone pieniądze. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposób płatności, jaki został przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. Płatność zrealizowana przy odbiorze zwrócona zostanie przelewem na wskazane przez Państwa konto w formularzu zwrotu. Niestety będziecie Państwo musieli ponieść koszty odesłania towaru do sklepu.